Дослідження впливу прогресивних технологій обслуговування на технічний стан автотранспортних засобів

  • Ольга Петрівна Сакно Придніпровська державна академія будівництва та архітектури, м. Дніпро
  • Євген Павлович Медведєв Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля, м. Сєвєродонецьк
  • Тетяна Миколаївна Колеснікова Придніпровська державна академія будівництва та архітектури, м. Дніпро
  • Василь Петрович Олло Військова академія, м. Одеса
  • Сергій Іванович Сорока Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля, м. Сєвєродонецьк
  • Сергій Володимирович Цимбал Вінницький національний технічний університет
Ключові слова: автотранспортний засіб, система технічного обслуговування і ремонту, технологія, технічний стан

Анотація

Мета роботи – запропонувати основні характеристики прогресивних технологій нового покоління в системі технічного обслуговування та ремонту автотранспортних засобів та узагальнити опис контрольованих процесів, що протікають в системах автотранспортних засобів. Застосування структурного синтезу, дозволило запропонувати основні характеристики прогресивних технологій нового покоління в системі технічного обслуговування та ремонту автотранспортних засобів. Технології нового покоління характеризуються оптимальними характеристиками, що обумовлені основними признаками (або властивостями), особливостями автомобіля і забезпеченням системи обслуговування. Для створення прогресивних технологій нового покоління необхідне нетрадиційне забезпечення (висококваліфікований рівень кадрів, прогресивний рівень технічної системи, технологічний рівень середовища ) та використання комплексних систем діагностики, контролю та управління обладнанням для технічного обслуговування і ремонту автомобілів. Комплексний підхід дозволяє використовувати нетрадиційні техніко-економічні показники (загальна вартість витрат на всі об’єкти рівнів ієрархії макросистеми, вартість життєвого циклу агрегатів, вузлів, вартість витрат матеріальних, енергетичних й інформаційних заходів). Зміна технічного стану і контроль працездатності автотранспортних засобів можна представити у вигляді системи, на вході якої діють векторні функції: умови експлуатації, управління системою технічного обслуговування і ремонту, внутрішні зв’язки системи управління. В результаті моделювання зміни технічного стану отримано функцію стану, що дає узагальнений опис контрольованих процесів в системах автотранспортних засобів. Функція стану агрегатів автотранспортних засобів може включати детерміновані (чіткі й однозначні) та випадкові компоненти.

Біографії авторів

Ольга Петрівна Сакно, Придніпровська державна академія будівництва та архітектури, м. Дніпро

канд. тех. наук, доцент, доцент кафедри експлуатації та ремонту машин

Євген Павлович Медведєв, Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля, м. Сєвєродонецьк

канд. тех. наук, доцент кафедри логістичного управління та безпеки руху на транспорті

Тетяна Миколаївна Колеснікова, Придніпровська державна академія будівництва та архітектури, м. Дніпро

канд. тех. наук, доцент, доцент кафедри експлуатації та ремонту машин

Василь Петрович Олло, Військова академія, м. Одеса

канд. пед. наук, доцент кафедри продовольчого та речового забезпечення

Сергій Іванович Сорока, Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля, м. Сєвєродонецьк

канд. тех. наук, доцент, доцент кафедри логістичного управління та безпеки руху на транспорті

Сергій Володимирович Цимбал, Вінницький національний технічний університет

канд. тех. наук, доцент, доцент кафедри автомобілів та транспортного менеджменту

Посилання

Г.Д. Кокорев, И. А. Успенский, Н. В. Барышов, С. Н. Борычев и др., «Периодичность контроля технического состояния мобильной сельскохозяйственной техники,» Научный журнал КубГАУ, № 07 (081), с. 480–490. 2012.

V. Ivanovich, R. Mitrovich, D. Jovanovich, “Software for Management of Maintenance System for Truck, Passenger Car, Coach and Work Machines,” Sustainable Automotive Technologies, 2012, pp. 267–273.

А. Н. Михайлов, Основы синтеза функционально-ориентированных технологий машиностроения. Москва, Машиностроение, 2009.

Матеріали сайту SAE [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://www.sae.org/news/2018/08/connectivity-for-truck-of-the-future. Дата звернення: березень, 15, 2020.

Y.-H. Cheng, Y.-H. Chang, I.J. Lu, “Urban transportation energy and carbon dioxide emission reduction strategies,” Applied Energy, vol. 157, pp. 953-973. 2015.

J. Brown, “Ultra-High Efficiency Electric Motor Generator,” Sustainable Automotive Technologies, pp. 187–191. 2012.

Опубліковано
2020-07-10
Як цитувати
[1]
О. Сакно, Є. Медведєв, Т. Колеснікова, В. Олло, С. Сорока, і С. Цимбал, Дослідження впливу прогресивних технологій обслуговування на технічний стан автотранспортних засобів, ВМТ, vol 11, № 1, с. 107-114, Лип 2020.
Розділ
Articles

Найчитабильні статті цього ж автора(ів)