Дослідження впливу прогресивних технологій обслуговування на технічний стан автотранспортних засобів
DOI:
https://doi.org/10.31649/2413-4503-2020-11-1-107-114Ключові слова:
автотранспортний засіб, система технічного обслуговування і ремонту, технологія, технічний станАнотація
Мета роботи – запропонувати основні характеристики прогресивних технологій нового покоління в системі технічного обслуговування та ремонту автотранспортних засобів та узагальнити опис контрольованих процесів, що протікають в системах автотранспортних засобів. Застосування структурного синтезу, дозволило запропонувати основні характеристики прогресивних технологій нового покоління в системі технічного обслуговування та ремонту автотранспортних засобів. Технології нового покоління характеризуються оптимальними характеристиками, що обумовлені основними признаками (або властивостями), особливостями автомобіля і забезпеченням системи обслуговування. Для створення прогресивних технологій нового покоління необхідне нетрадиційне забезпечення (висококваліфікований рівень кадрів, прогресивний рівень технічної системи, технологічний рівень середовища ) та використання комплексних систем діагностики, контролю та управління обладнанням для технічного обслуговування і ремонту автомобілів. Комплексний підхід дозволяє використовувати нетрадиційні техніко-економічні показники (загальна вартість витрат на всі об’єкти рівнів ієрархії макросистеми, вартість життєвого циклу агрегатів, вузлів, вартість витрат матеріальних, енергетичних й інформаційних заходів). Зміна технічного стану і контроль працездатності автотранспортних засобів можна представити у вигляді системи, на вході якої діють векторні функції: умови експлуатації, управління системою технічного обслуговування і ремонту, внутрішні зв’язки системи управління. В результаті моделювання зміни технічного стану отримано функцію стану, що дає узагальнений опис контрольованих процесів в системах автотранспортних засобів. Функція стану агрегатів автотранспортних засобів може включати детерміновані (чіткі й однозначні) та випадкові компоненти.
Посилання
Г.Д. Кокорев, И. А. Успенский, Н. В. Барышов, С. Н. Борычев и др., «Периодичность контроля технического состояния мобильной сельскохозяйственной техники,» Научный журнал КубГАУ, № 07 (081), с. 480–490. 2012.
V. Ivanovich, R. Mitrovich, D. Jovanovich, “Software for Management of Maintenance System for Truck, Passenger Car, Coach and Work Machines,” Sustainable Automotive Technologies, 2012, pp. 267–273.
А. Н. Михайлов, Основы синтеза функционально-ориентированных технологий машиностроения. Москва, Машиностроение, 2009.
Матеріали сайту SAE [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://www.sae.org/news/2018/08/connectivity-for-truck-of-the-future. Дата звернення: березень, 15, 2020.
Y.-H. Cheng, Y.-H. Chang, I.J. Lu, “Urban transportation energy and carbon dioxide emission reduction strategies,” Applied Energy, vol. 157, pp. 953-973. 2015.
J. Brown, “Ultra-High Efficiency Electric Motor Generator,” Sustainable Automotive Technologies, pp. 187–191. 2012.
##submission.downloads##
-
PDF
Завантажень: 272