Вплив середовища на кон’юнктуру ринку автомобільних перевезень України
DOI:
https://doi.org/10.31649/2413-4503-2022-16-2-101-109Ключові слова:
кон’юнктура ринку, автомобільні перевезення, мікро- та макрочинники, транспортні послугиАнотація
На сьогоднішній час в умовах воєнного стану в Україні всі логістичні компанії змушені оперативно розбудовувати та вдосконалювати існуючу логістичну систему. Основний акцент спрямовується на забезпеченням ланцюгів доставки вантажів різної номенклатури, зміною напрямку торгових та транспортних потоків через блокаду українських морських портів та втрату близько 23 % залізничної мережі. Одним із найперспективніших ринків, який є захищеним від циклічних змін, що відбуваються в економіці та демонструє приріст в умовах воєнних дій є ринок автомобільних перевезень, що швидко розвивається. Збереження конкурентоздатності і підсилення переваг автотранспортних підприємств великою мірою зумовлюється здатністю оптимізувати всі процеси, які безперервно циркулюють у їхніх ланцюгах поставок – від постачання сировини, до сервісного обслуговування кінцевого споживача. Успішність виконання цих завдань великою мірою залежить як від правильного налаштування логістичної системи самого підприємства, так і від синхронізації її роботи із іншими, не менш важливими сферами – вивченням кон’юнктури ринку автомобільних перевезень, обслуговуванням споживача та виробника. Зазначене значною мірою пояснює актуальність дослідження кон’юнктури ринку автомобільних перевезень, використання системи мережевої логістики на ринку автомобільних перевезень, як одного із прогресивних науково-прикладних напрямів управління потоковими процесами. Ринок автомобільних перевезень України все більше стає предметом досліджень і розробок як форми оптимізації, автоматизації, інтеграції та управління матеріальними та інформаційними потокам, що циркулюють в межах бізнес-одиниць. В роботі запропоновано методику визначення кон’юнктури ринку автомобільних перевезень України та ефективності доставки в сучасних умовах функціонування транспортних систем. Наведено методологію впливу мікро- та макрочинників ринкового середовища на перевізні процеси. Це дозволило визначити основні чинники постійної та опосередкованої дії на кон’юнктуру ринку автомобільних перевезень України.
Посилання
О. С. Бережна, В. А. Біляєва, Проблеми транспортно-логістичного забезпечення в аграрній галузі. Харків, Україна: Міськдрук, 2019.
М. Н. Бідняк, і В. В. Біліченко. Виробничі системи на транспорті: теорія і практика. Вінниця, Україна: УНІВЕРСУМ-Вінниця, 2006.
В. В. Біліченко, Є. В. Смирнов, В. О. Огневий, «Визначення комплексних стратегій розвитку автотранспортних підприємств,» Вісник машинобудування та транспорту, № 1(9), с. 9-14. 2019. DOI:https://doi.org/10.31649/2413-4503-2019-9-1-9-14.
В. К. Доля, Пасажирські перевезення. Харків: Форт, 2011.
O. Ottemöller, H. Friedrich, «Modelling change in supply-chain-structures and its effect on freight transport demand,» in
Transportation Research Part E: Logistics and Transportation Review, 2017, рр. 23-42.
В. В. Аулін, Д. В. Голуб, А. В. Гриньків, С. В. Лисенко Методологічні і теоретичні основи забезпечення та підвищення надійності функціонування автомобільних транспортних систем. Кропивницький: КОД, 2017.
Н. Я. Рожко, «Послуги 3PL у межах відповідального логістичного міксу» в Наукові записки Львівського університету бізнесу та права. Сер. Економічна. Юридична. Львів, 2020, вип. 25, с. 126-133.
Н. Я. Рожко, «Система застосування мережевої інтралогістики на ринку товарів першої необхідності», в Економічний простір: Збірник наукових праць. Дніпро: ПДАБА, 2021, № 166, с. 58-63
Системи підтримки прийняття рішень. – [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://msn.khnu.km.ua/pluginfile.php/308246/mod_resource/content/2.pdf.
##submission.downloads##
-
PDF
Завантажень: 142
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.