РОЗРОБКА РОБОЧОГО ІНСТРУМЕНТА З ВМОНТОВАНИМ ГІДРАВЛІЧНИМ ПРИВОДОМ МАШИНИ ХОЛОДНОГО ФРЕЗЕРУВАННЯ АСФАЛЬТНОГО ПОКРИТТЯ

Автор(и)

  • Леонід Клавдійович Поліщук Вінницький національний технічний університет
  • Вадим Петрович Міськов Вінницький національний технічний університет
  • Олег Олександрович Коваль Вінницький національний технічний університет
  • Валерій Олександрович Кравчук Вінницький національний технічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31649/2413-4503-2019-10-2-72-80

Ключові слова:

гідропривід, передавальний механізм, математична модель, дослідження

Анотація

Машини для холодного фрезерування асфальтного покриття мають широку номенклатуру і ефективно використовуються для відновлення та ремонту доріг. На основі аналізу конструкцій, робочих характеристик та експлуатаційних особливостей цих машин запропоновано використання вмонтованого гідроприводу, що забезпечує зменшення кількості їх вузлів, підвищення надійності та ефективності експлуатації обладнання для холодного фрезерування асфальтного покриття.

В роботі показано можливий напрямок підвищення безвідмовності роботи машини для холодного фрезерування Wirtgen W200, яка оснащена розвиненою гідравлічною системою, шляхом заміни механічного приводу, що отримує енергію від валу відбору потужності, вмонтованим гідравлічним приводом. Розроблено конструкцію фрезерного барабана, який відрізняється зменшеними габаритами, металомісткістю, підвищеною надійністю експлуатації та розширеними функціональними можливостями. Використання розробленої конструкції за наведеними розрахунками дозволяє підвищити безвідмовність роботи на 25 %.

Обґрунтовано вибір механічної передачі передавального механізму фрези. Для проведення теоретичних досліджень розроблено розрахункову схему, в якій семимасову механічну систему з сімома пружними зв’язками зведено до двомасової. На її основі побудовано математичну модель, яка представлена у вигляді системи рівнянь, що враховує динамічні властивості гідропривідного агрегату та пружно-інерційні характеристики робочих ланок фрези за традиційними для гідроприводу припущеннями. Розв’язання складених систем рівнянь виконано чисельним методом Рунге-Кутти, а розроблений алгоритм їх розв'язання дозволяє отримати перехідний процес приводу при різних параметрах системи. Проведено теоретичні дослідження та отримано залежності, які дозволяють встановити вплив величин конструктивних параметрів на тривалість перехідного процесу у гідроприводі.

Біографії авторів

Леонід Клавдійович Поліщук, Вінницький національний технічний університет

д-р техн. наук, професор, завідувач кафедри «Галузеве машинобудування»

Вадим Петрович Міськов, Вінницький національний технічний університет

канд. техн. наук, старший викладач кафедри «Галузеве машинобудування»

Олег Олександрович Коваль, Вінницький національний технічний університет

аспірант кафедри «Галузеве машинобудування»

Валерій Олександрович Кравчук, Вінницький національний технічний університет

аспірант кафедри «Галузеве машинобудування»

##submission.downloads##

Переглядів анотації: 282

Опубліковано

2019-11-25

Як цитувати

[1]
Л. К. Поліщук, В. П. Міськов, О. О. Коваль, і В. О. Кравчук, «РОЗРОБКА РОБОЧОГО ІНСТРУМЕНТА З ВМОНТОВАНИМ ГІДРАВЛІЧНИМ ПРИВОДОМ МАШИНИ ХОЛОДНОГО ФРЕЗЕРУВАННЯ АСФАЛЬТНОГО ПОКРИТТЯ», ВМТ, вип. 10, вип. 2, с. 72–80, Лис 2019.

Номер

Розділ

Articles

Метрики

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають