РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ДОЦІЛЬНОСТІ СТВОРЕННЯ ВИРОБНИЧИХ ПІДРОЗДІЛІВ З ОБСЛУГОВУВАННЯ ТА РЕМОНТУ АВТОМОБІЛІВ
Ключові слова:
виробничо-технічна база (ВТБ), автотранспортні підприємства (АТП), централізовано спеціалізовані виробництва (ЦСВ), затрати, технічне обслуговування (ТО), ремонт, транспортні засоби, автомобіліАнотація
В роботі розглянуто доцільність створення виробничих підрозділів з обслуговування і ремонту дорожніх транспортних засобів на прикладі вантажних автомобілів. На ринку транспортних послуг в сучасних умовах склалась важка ситуація, комплексні АТП, що здійснюють обслуговування і ремонт транспортних засобів, які були утворені раніше, в даний час не в змозі конкурувати з дрібними перевізниками, оскільки змушені утримувати надлишково розвинену виробничо-технічну базу.
З метою подолання негативних явищ у роботі АТП, в статті розглядається доцільність створення виробничих підрозділів з технічного обслуговування та ремонту автомобілів на транспортних підприємствах. За критерій доцільності бралися питомі затрати на ТО і поточний ремонт, що припадають на 1 людино-годину трудомісткості для цього виду робіт на підприємстві.
За результатами розрахунків визначено мінімальну собівартість 1-ї нормо-години, при якій доцільно виконувати конкретні види робіт на автотранспортних підприємствах і створювати відповідні виробничі підрозділи.
З результатів розрахунків випливає, що чим вища вартість технологічного обладнання, яке використовується для виконання конкретного виду робіт та потрібна більша виробнича площа, тим вища собівартість 1 людино-години, тобто більша мінімальна трудомісткість робіт з технічного обслуговування та ремонту автомобілів, при якій доцільно виконувати роботи на підприємстві.
##submission.downloads##
-
PDF
Завантажень: 224