Підвищення ефективності діяльності транспортно-експедиційної компанії
DOI:
https://doi.org/10.31649/2413-4503-2020-11-1-62-70Ключові слова:
транспортно-експедиційна діяльність, логістична діяльність, система моніторингу, транспортування вантажівАнотація
В статті розглянуто дослідження питання підвищення ефективності діяльності транспортно-експедиційної компанії. Науковий інтерес викликає скорочення втрат вантажу при транспортуванні автомобільним транспортом ТзОВ "ПАВЕР ТРАНС ТРЕЙД", підвищення ефективності діяльності, яка є запорукою впровадження в діяльність компанії сучасної системи управління електронним відстеженням вантажу за допомогою навігаційних карт і супутникової системи.
Для цього в статті нами пропонуються заходи щодо вдосконалення логістичної діяльності компанії ТзОВ "ПАВЕР ТРАНС ТРЕЙД", впровадження системи моніторингу на базі телекомунікаційної платформи геоінформаційного сервісу для більш повного відстеження вантажів і водіїв, яка дозволить відстежувати замовлення не тільки менеджерам компанії, але і клієнтам компанії на сайті.
Проведене дослідження дає змогу розглянути та проаналізувати фактори , що впливають на втрати під час транспортування вантажів ТзОВ "ПАВЕР ТРАНС ТРЕЙД", що дозволить підвищити ефективність діяльності транспортно-експедиційної компанії в цілому.
Також нами виділено три пріоритетні завдання зі сфери управління доставкою товарів ТзОВ "ПАВЕР ТРАНС ТРЕЙД", на які повинна бути націлена запропонована система: охорона і контроль вантажу; контроль витрат на паливо; робота з претензіями клієнтів.
Визначено переваги запропонованої системи моніторингу для вдосконалення операційної діяльності транспортно-експедиційної компанії ТзОВ "ПАВЕР ТРАНС ТРЕЙД".
В результаті чого запропонована система моніторингу, в першу чергу, дозволить знизити ризики втрати і псування вантажів, що перевозяться. Це скоротить витрати перевізника – компанії ТзОВ "ПАВЕР ТРАНС ТРЕЙД" і зробить процес транспортування відкритим з правової (поділ відповідальності між складом, оператором вантажно-розвантажувальних робіт і, власне, транспортною компанією) і технологічної сторін (повний контроль над критично важливими параметрами з прив'язкою до координат місцезнаходження, тимчасового фактору і поточної приналежності вантажу). З'явиться можливість надати власнику вантажу послугу відслідковування у режимі онлайн.
Посилання
В. А. Волочиенко, и Р. В. Серышев, Логистика производства: теория и практика. Отв. ред. Б. А. Аникин. М.: Юрайт, 2019
И. П. ван ден Берг. Склад как конкурентное преимущество. Что делать, чтобы стать лучшим. М.: AXELOT, 2015.
М. Ф. Дмитриченко, П. Р. Левковец, А. М.Ткаченко, О. С. Ігнатенко. Транспортні технології в системах логістики. К.: Інформавтодор, 2010.
Д. Дж. Бауэрсокс, Д. Клосс, Логистика. Интегрированная цепь поставок. М: Олимп-Бизнес, 2008.
В. М. Кислий, О. А. Біловодська, О. М. Олефіренко, О. М. Смоляник, Логістика: Теорія та практика. К.: Центр учбової літератури, 2010.
Є. В. Нагорний, і Н. Ю. Черниш, Транспортно-експедиційне обслуговування підприємств та організацій в умовах ринку. Харків: ХНАДУ, 2002.
Е. В. Будрина, Основи транспортно-експедиційної діяльності. СПб: СПбГИЭУ, 2010.
Є. В. Нагорний, Д. В. Ломотько, Н. Ю. Шраменко Транспортно-експедиторська діяльність. Х.: ХНАДУ, 2012.
##submission.downloads##
-
PDF
Завантажень: 833