ОСНОВНІ ЕТАПИ СИСТЕМНОГО КОНТРОЛЮ В ПРОЦЕСІ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВ АВТОМОБІЛЬНОГО ТРАНСПОРТУ
Ключові слова:
маркетинг, система, підприємства автомобільного транспорту, процес, контроль, управлінська діяльність, ефективністьАнотація
Об'єкт дослідження – маркетингова діяльність підприємств автомобільного транспорту.
Мета роботи – створення алгоритму контролю маркетингової діяльності підприємства автомобільного транспорту.
Метод дослідження – евристичний.
У статті проведено аналіз основних етапів контролю в процесі управління маркетинговою діяльністю підприємств автомобільного транспорту і запропонований алгоритм системного контролю маркетингової діяльності відповідних організацій.
Для поліпшення роботи підприємств автомобільного транспорту (ПАТ), а саме для підвищення ефективності системного контролю в процесі управління маркетинговою діяльністю ПАТ і прийняття відповідних управлінських рішень у роботі запропоновано трирівневий процес контролю під час проведення маркетингової діяльність ПАТ. Оскільки підприємства автомобільного транспорту належать в існуючій національній економіці до організацій, які показують високу динаміку розвитку, вивчення проблем пов'язаних з їх організаційної, і в тому числі, маркетинговою діяльністю стає все більш актуальним.
Посилання
2. Брітченко І. Г. Контролінг : навч. посіб. / І. Г. Брітченко, А. О. Князевич. – Рівне : Волинські обереги, 2015. – 280 с.
3. Бачурин А. А. Маркетинг на автомобильном транспорте : учеб. издание / А. А. Бачурин. – М. : Академия, 2005. – 208 с.
=============REFERENCES==============
1. Burennikov Yu. Yu. Evaluation of effectiveness of the functioning of complex systems in the context of the synergetic / Yu. Yu. Burennikov // Scientific works SWord. – Issue 1 (42). T. 8. – Ivanovo, scientific world, 2016. – P. 36–41.
2. Britchenko I. G. Controlling: teach. guidances / I. G. Britchenko, A. O. Knyazevych. – Rivne, Volyn amulets, 2015. – 280 p.
3. Bachuryn A. A. Marketing on automobile transport : textbook. edition / A. A. Bachuryn. – M. : Academy, 2005. – 208 p.
##submission.downloads##
-
PDF
Завантажень: 251