Оптимізація транспортно-логістичної системи задля спрощення переміщення населення сільської місцевості

Автор(и)

  • Ілля Олексійович Водолазський Київський Національний Авіаційний Університет
  • Олексій Олександрович Водолазський Східноукраїнський національний університет імені В. Даля
  • Ірина Олексіївна Кириченко Східноукраїнський національний університет імені В. Даля

DOI:

https://doi.org/10.31649/2413-4503-2023-18-2-32-37

Ключові слова:

логістична система, транспортні рішення, автомобільний транспорт, оптимізація, подорожі, послуги транспорту

Анотація

Метою статті є дослідження наявних даних для вибору зон проведення анкетування, збір даних для мобільної мережі на рівні ланцюгів подорожей та аналіз моделей подорожей. Розглянуто попит на подорожі в трьох сільських районах із різною щільністю населення та встановлено вимоги до нових рішень щодо мобільності залежно від попиту та звичок людей на подорожі.

Громадський транспорт відіграє вирішальну роль у логістиці територіальних громад України. Однак неналежне забезпечення та впровадження технологічних досягнень призвели до того, що сільські райони залишилися позаду і дуже залежать від приватних автомобілів. У цій статті описано, як покращити доступність послуг транспорту у сільській місцевості, де попит на подорожі часто недооцінюється. Проаналізовано попит на подорожі в трьох сільських районах із різною щільністю населення та встановлено вимоги до нових рішень щодо мобільності залежно від попиту та звичок людей на подорожі.

Існує потреба отримати доступ до більш високого рівня субсидій, якщо послуги мобільності на вимогу не можуть залучити належний рівень попиту, щоб сільські та напівсільські громади мали доступ до такого ж рівня послуг і можливостей, які доступні для міських районів. Більшість цих послуг розгортаються в міських умовах із високим попитом на подорожі та щільністю населення. Дослідження щодо регіонів із низьким попитом рідко розглядаються.

Багато послуг на вимогу працюють на основі спільноти, де попит визначається на основі місцевих знань і конкретних потреб. Ті послуги мобільності, які більш комерційно орієнтовані, використовують якісне дослідження ринку для визначення попиту на певні сегменти населення та конкретні місця.

Запропоновано розглянути усунення бар’єрів перешкоджання комерційно життєздатним новим послугам мобільності у сільській місцевості шляхом: використання підходів, керованих даними, для розуміння типових щоденних моделей подорожей; визначення нових послуг мобільності, які можуть бути розгорнуті в комерційних цілях, і тих, які потребуватимуть постійної фінансової підтримки для надання соціально необхідних послуг.

Біографії авторів

Ілля Олексійович Водолазський , Київський Національний Авіаційний Університет

студент

Олексій Олександрович Водолазський , Східноукраїнський національний університет імені В. Даля

старший викладач кафедри логістичного управління та безпеки руху на транспорті

Ірина Олексіївна Кириченко , Східноукраїнський національний університет імені В. Даля

д-р техн. наук, проф. кафедри логістичного управління та безпеки руху на транспорті

Посилання

Метсон Д. Estimating the number of passengers in rural transit services for the general public. Transport. 2017. Р. 127–128.

Ренне Дж. Сільська мобільність і вибір способу: дані Національного дослідження подорожей домогосподарств 2001 року. Транспорт, №32, С. 165–186.

Мілвард H. Використання часу, поведінка в подорожах сільський-міський: результати проекту. TransportGeogr. 2011. № 19(1). С. 51–58.

Кириченко І О., Кузьменко Н. М., Водолазський О. О. Якість транспортних послуг на різних видах транспорту. Вісник СНУ ім. Володимира Даля. № 4(268), С. 62-65.

##submission.downloads##

Переглядів анотації: 31

Опубліковано

2024-02-14

Як цитувати

[1]
І. О. . Водолазський, О. О. . Водолазський, і І. О. . Кириченко, «Оптимізація транспортно-логістичної системи задля спрощення переміщення населення сільської місцевості», ВМТ, вип. 18, вип. 2, с. 32–37, Лют 2024.

Номер

Розділ

Articles

Метрики

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.