ОСНОВНІ ЕТАПИ СИСТЕМНОГО КОНТРОЛЮ В ПРОЦЕСІ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВ АВТОМОБІЛЬНОГО ТРАНСПОРТУ

Автор(и)

  • Юрій Юрійович Буренніков Вінницький національний технічний університет

Ключові слова:

маркетинг, система, підприємства автомобільного транспорту, процес, контроль, управлінська діяльність, ефективність

Анотація

Об'єкт дослідження – маркетингова діяльність підприємств автомобільного транспорту.

Мета роботи – створення алгоритму контролю маркетингової діяльності підприємства автомобільного транспорту.

Метод дослідження – евристичний.

У статті проведено аналіз основних етапів контролю в процесі управління маркетинговою діяльністю підприємств автомобільного транспорту і запропонований алгоритм системного контролю маркетингової діяльності відповідних організацій.

Для поліпшення роботи підприємств автомобільного транспорту (ПАТ), а саме для підвищення ефективності системного контролю в процесі управління маркетинговою діяльністю ПАТ і прийняття відповідних управлінських рішень у роботі запропоновано трирівневий процес контролю під час проведення маркетингової діяльність ПАТ. Оскільки підприємства автомобільного транспорту належать в існуючій національній економіці до організацій, які показують високу динаміку розвитку, вивчення проблем пов'язаних з їх організаційної, і в тому числі, маркетинговою діяльністю стає все більш актуальним.

Біографія автора

Юрій Юрійович Буренніков, Вінницький національний технічний університет

кандидат економічних наук, доцент, доцент кафедри автомобілів та транспортного менеджменту

Посилання

1. Бурєнніков Ю. Ю. Оцінювання результативності процесу функціонування складних систем у синергетичному контексті / Ю. Ю. Бурєнніков // Научные труды SWord. – Выпуск 1(42). Т. 8. – Иваново : Научный мир, 2016. – С. 36–41.
2. Брітченко І. Г. Контролінг : навч. посіб. / І. Г. Брітченко, А. О. Князевич. – Рівне : Волинські обереги, 2015. – 280 с.
3. Бачурин А. А. Маркетинг на автомобильном транспорте : учеб. издание / А. А. Бачурин. – М. : Академия, 2005. – 208 с.


=============REFERENCES==============
1. Burennikov Yu. Yu. Evaluation of effectiveness of the functioning of complex systems in the context of the synergetic / Yu. Yu. Burennikov // Scientific works SWord. – Issue 1 (42). T. 8. – Ivanovo, scientific world, 2016. – P. 36–41.
2. Britchenko I. G. Controlling: teach. guidances / I. G. Britchenko, A. O. Knyazevych. – Rivne, Volyn amulets, 2015. – 280 p.
3. Bachuryn A. A. Marketing on automobile transport : textbook. edition / A. A. Bachuryn. – M. : Academy, 2005. – 208 p.

##submission.downloads##

Переглядів анотації: 246

Опубліковано

2016-07-11

Як цитувати

[1]
Ю. Ю. Буренніков, «ОСНОВНІ ЕТАПИ СИСТЕМНОГО КОНТРОЛЮ В ПРОЦЕСІ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВ АВТОМОБІЛЬНОГО ТРАНСПОРТУ», ВМТ, вип. 1, с. 12–16, Лип 2016.

Номер

Розділ

Articles

Метрики

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.